Snadné křížovky ve velkém tisku, 8. díl: Více než 120 křížovek ve velkém tisku pro snadné čtení

Hodnocení:   (4,7 z 5)

Snadné křížovky ve velkém tisku, 8. díl: Více než 120 křížovek ve velkém tisku pro snadné čtení (Charles Timmerman)

Recenze čtenářů

Shrnutí:

Kniha je kladně hodnocena pro své velké písmo a vhodnou úroveň obtížnosti křížovek, takže je ideální pro seniory i osoby, které se zotavují z nemoci. Mnoho uživatelů oceňuje kvalitu tisku a radost, kterou přináší. Objevují se však stížnosti týkající se problémů s dopravou a kvalitou použitých knih.

Klady:

Velké písmo zpřístupňuje křížovky seniorům a osobám se zrakovými problémy
dobře vyvážená obtížnost
dobrá kvalita tisku
poutavé a zábavné hádanky
vhodné pro dárky
poskytuje kognitivní stimulaci.

Zápory:

Hlášena některá zpoždění při přepravě
občasné problémy s dokončením použitých knih
obtížné mazání odpovědí beze zbytků.

(na základě 117 hodnocení čtenářů)

Původní název:

The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: More Than 120 Crosswords in Easy-To-Read Large Print

Obsah knihy:

Nejnovější přírůstek do oblíbené série - 122 zcela nových křížovek ve velkém formátu.

V knize The Everything(R) Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8 je všechno větší - nápovědy, čísla, mřížky - dokonce i odpovědi Užijte si všechny křížovky ve velkém formátu.

Další údaje o knize:

ISBN:9781507207864
Autor:
Vydavatel:
Vazba:Měkká vazba

Nákup:

Nyní dostupné, na skladě.

Další knihy od autora:

The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 povznášejících hádanek pro snížení...
Vychutnejte si uklidňující a uspokojující úkol...
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 povznášejících hádanek pro snížení stresu, zlepšení soustředění a zbystření mysli - The Everything Mindful Word Search Book, Volume 1, Volume 1: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress, Improve Focus, and Sharpen Your Mind
Snadné hledání slov ve velkém formátu: The Everything Easy Large-Print Word Search Book: Všestranná...
Rádi řešíte slovní hádanky, ale nebaví vás...
Snadné hledání slov ve velkém formátu: The Everything Easy Large-Print Word Search Book: Všestranná kniha slovních hádanek: 150 supervelkých, superjednoduchých hádanek. - The Everything Easy Large-Print Word Search Book: 150 Supersized, Super-Easy Puzzles
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Více než 100 slovních hádanek, které...
Kniha Everything Easy Large-Print Word Search...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Více než 100 slovních hádanek, které jsou přehledné a snadno řešitelné! - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 5: Over 100 Word Searches That Are Easy to See and Solve!
The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 jumbo křížovek pro snadnější čtení a...
150 supervelkých hádanek! Milujete křížovky, ale...
The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 jumbo křížovek pro snadnější čtení a řešení. - The Everything Large-Print Crosswords Book, Volume III: 150 Jumbo Crossword Puzzles for Easier Reading & Solving
Kniha Everything Large-Print Travel Word Search Book (Všechno velkoformátové hledání slov na...
Chcete se během mezipřistání zasmát? Potřebujete...
Kniha Everything Large-Print Travel Word Search Book (Všechno velkoformátové hledání slov na cestách): Všestranná publikace o cestování: 150 snadno čitelných hádanek pro cestovatele. - The Everything Large-Print Travel Word Search Book: Find Your Way Through 150 Easy-To-Read Puzzles
The Everything Large-Print TV Word Search Book, Volume 2, 2: 120+ Must-See Word Searches for...
Tato nová sbírka hádanek s hledáním slov je...
The Everything Large-Print TV Word Search Book, Volume 2, 2: 120+ Must-See Word Searches for Tuned-In TV Fans!
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: Snadné velkoformátové křížovky: Více než...
Snadné čtení a řešení! Už vás nebaví namáhat oči...
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: Snadné velkoformátové křížovky: Více než 100 snadno vyřešitelných hádanek v nadměrné velikosti. - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 7: More Than 100 Easy-To-Solve, Supersized Puzzles
The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ snadných křížovek ve snadno čitelném...
Vychutnejte si zábavné, snadno řešitelné a...
The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ snadných křížovek ve snadno čitelném tisku! - The Everything Big Book of Easy Large-Print Crosswords: 125+ Easy Crossword Puzzles in Easy-To-Read Print!
Kniha pro vyhledávání slov v Bibli ve velkém formátu: The Everything Large-Print Bible Word Search...
Vyzkoušejte si své znalosti Bible s touto knihou...
Kniha pro vyhledávání slov v Bibli ve velkém formátu: The Everything Large-Print Bible Word Search Book - The Everything Large-Print Bible Word Search Book
The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: Více než 100 inspirativních hádanek ve...
Objevte 122 zcela nových hádanek s biblickou...
The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: Více než 100 inspirativních hádanek ve velkém tisku - The Everything Large-Print Bible Word Search Book, Volume 4: More Than 100 Inspirational Word Search Puzzles in Large Print
Hledání slov bez stresu - klidné hádanky: 100 slovních hádanek pro zábavu a relaxaci - Stress Less...
Hledání klidu je u konce Stress Less Word Search...
Hledání slov bez stresu - klidné hádanky: 100 slovních hádanek pro zábavu a relaxaci - Stress Less Word Search - Peaceful Puzzles: 100 Word Search Puzzles for Fun and Relaxation
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: Více než 120 hádanek ve snadno čitelném...
Nadrozměrné hádanky pro snadné čtení! Už vás...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: Více než 120 hádanek ve snadno čitelném velkém tisku - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 11: More Than 120 Puzzles in Easy-To-Read Large Print
The Everything Puzzles for Dog Lovers Book (Vše o hádankách pro milovníky psů): Více než 200 hádanek...
Kniha Everything Puzzles for Dog Lovers obsahuje...
The Everything Puzzles for Dog Lovers Book (Vše o hádankách pro milovníky psů): Více než 200 hádanek pro psy, u kterých se škrábe hlava a vrtí ocasem. - The Everything Puzzles for Dog Lovers Book: Over 200 Head-Scratching, Tail-Wagging Puzzles
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: Více než 300 hádanek pro hodiny zábavy při...
Zcela nová sbírka více než 300 hádanek od mistra...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: Více než 300 hádanek pro hodiny zábavy při hledání slov! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 12: More Than 300 Puzzles for Hours of Word Search Fun!
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress,...
V tomto druhém díle knihy The Everything Mindful...
The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress, Improve Focus, and Sharpen Your Mind (Kniha o hledání slov, díl 2, 75 povznášejících hádanek pro snížení stresu, zlepšení soustředění a zbystření mysli) - The Everything Mindful Word Search Book, Volume 2, Volume 2: 75 Uplifting Puzzles to Reduce Stress, Improve Focus, and Sharpen Your Mind
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Easy-To-Solve Puzzles in Large Print...
Zábava s hledáním slov v nadměrné velikosti! V...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Easy-To-Solve Puzzles in Large Print (Vše pro snadné hledání slov ve velkém tisku) - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 6: Easy-To-Solve Puzzles in Large Print
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: Více než 100 snadno vyluštitelných...
Zábava s křížovkami v nadživotní velikosti!V...
The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: Více než 100 snadno vyluštitelných křížovek ve velkém tisku. - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume VI: More Than 100 Easy Crossword Puzzles in Large Print
Snadné křížovky ve velkém tisku, 8. díl: Více než 120 křížovek ve velkém tisku pro snadné čtení -...
Nejnovější přírůstek do oblíbené série - 122 zcela...
Snadné křížovky ve velkém tisku, 8. díl: Více než 120 křížovek ve velkém tisku pro snadné čtení - The Everything Easy Large-Print Crosswords Book, Volume 8: More Than 120 Crosswords in Easy-To-Read Large Print
The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches (Všechno velká kniha o hledání slov):...
Vychutnejte si 160 zbrusu nových hádanek pro...
The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches (Všechno velká kniha o hledání slov): Všichni, kdo se chtějí dozvědět, co je to slovo: 160 snadno luštitelných hádanek ve velkém tisku. - The Everything Jumbo Book of Large-Print Word Searches: 160 Easy-To-Challenging Puzzles in Large Print
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Klasické hádanky ve velkém tisku - The...
Nadrozměrné hledání slov Rádi hledáte slova, ale...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Klasické hádanky ve velkém tisku - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume VII: Classic Word Search Puzzles in Large Print
Everything More Memory Booster Puzzles Book: The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Kniha:...
Hádanky jsou dobré pro mozek. Řešení hlavolamů v...
Everything More Memory Booster Puzzles Book: The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Kniha: Procvičte svůj mozek s více než 250 náročnými hádankami! - The Everything More Memory Booster Puzzles Book: Exercise Your Brain with More Than 250 Challenging Puzzles!
The Everything Word Search for the Beach Book (Všechno o hledání slov na pláži): Kniha o hledání...
Tato sbírka obsahuje 150 nových hádanek od mistra...
The Everything Word Search for the Beach Book (Všechno o hledání slov na pláži): Kniha o hledání slov na pláži: Hádanky, které jsou na břehu“, které vás budou bavit!“ - The Everything Word Search for the Beach Book: Puzzles That Are shore
Kniha Všechno křížovky na pláž: Hádanky a hlavolamy pro všechny, kteří si chtějí užít spoustu zábavy...
Pokud patříte mezi milovníky křížovek, kteří si...
Kniha Všechno křížovky na pláž: Hádanky a hlavolamy pro všechny, kteří si chtějí užít spoustu zábavy pod sluncem! - The Everything Crosswords for the Beach Book: Hours of Puzzling Fun Under the Sun!
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: Více než 100 snadných hádanek v...
Objevte 122 zcela nových hádanek s velkými písmeny...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: Více než 100 snadných hádanek v nadměrné velikosti v tištěné podobě. - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 8, 8: More Than 100 Oversized Easy Puzzles
Obří kniha křížovek pro všechny: The Everything Giant Book of Crosswords: The Everything Giant Book...
Naše dosud největší kniha křížovek obsahuje více...
Obří kniha křížovek pro všechny: The Everything Giant Book of Crosswords: The Everything Giant Book of Crosswords: Od snadných po náročné, více než 300 hádanek, které vás budou bavit po celý den. - The Everything Giant Book of Crosswords: From Easy to Challenging, More Than 300 Puzzles to Entertain You Around the Clock
The Everything Easy Bible Word Search Book (Kniha pro snadné hledání slov v Bibli): Více než 200...
Zábavná a snadná sbírka biblických hádanek!...
The Everything Easy Bible Word Search Book (Kniha pro snadné hledání slov v Bibli): Více než 200 inspirativních hádanek pro všechny věkové kategorie. - The Everything Easy Bible Word Search Book: More Than 200 Inspirational Puzzles for All Ages
The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches (Všechno velká kniha biblických slov k...
160 nových velkých slovních hádanek na základě...
The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches (Všechno velká kniha biblických slov k hledání): Všude samé inspirativní hádanky ve velkém tisku. 160 inspirativních hádanek ve velkém tisku. - The Everything Jumbo Book of Large-Print Bible Word Searches: 160 Inspiring Puzzles in Large Print
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: Více než 120 snadno čitelných hádanek - The...
Zbystřete svou mysl, aniž byste si namáhali oči!...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: Více než 120 snadno čitelných hádanek - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 10: More Than 120 Easy-To-Read Puzzles
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: More Than 100 Relaxing Large-Print Word...
Snadná zábava s velkým písmem Rádi si odpočinete...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: More Than 100 Relaxing Large-Print Word Search Puzzles (Všechno snadné hledání slov ve velkém formátu, díl IV) - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume IV: More Than 100 Relaxing Large-Print Word Search Puzzles
Hledání slov bez stresu - Veselé hádanky: 100 slovních hádanek pro zábavu a relaxaci - Stress Less...
Najděte své klidné a šťastné místo Stress Less...
Hledání slov bez stresu - Veselé hádanky: 100 slovních hádanek pro zábavu a relaxaci - Stress Less Word Search - Cheerful Puzzles: 100 Word Search Puzzles for Fun and Relaxation
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: Více než 300 nových hádanek pro největší...
Užijte si 300 poutavých a zábavných slovních...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: Více než 300 nových hádanek pro největší fanoušky hledání slov - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 3: More Than 300 New Puzzles for the Biggest Word Search Fans
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: More Than 100 Puzzles in Easy-To-Read Large...
Oblíbené hádanky pro všechny - nyní ve velkém...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: More Than 100 Puzzles in Easy-To-Read Large Print (Všechna kniha o hledání slov ve velkém formátu, díl 12: Více než 100 hádanek ve velkém formátu pro snadné čtení) - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 12: More Than 100 Puzzles in Easy-To-Read Large Print
Obří kniha snadných křížovek: Všestranná kniha křížovek: více než 300 snadných a zábavných křížovek...
Tuto knihu si zamilují milovníci křížovek. Naše...
Obří kniha snadných křížovek: Všestranná kniha křížovek: více než 300 snadných a zábavných křížovek pro vaši zábavu - The Everything Giant Book of Easy Crosswords: Over 300 Easy and Enjoyable Crosswords for Your Entertainment
The Everything Large-Print TV Word Search Book: The Everything Large-Print TV Word Search Book: The...
Od sitcomů po noční zprávy - skládačka s...
The Everything Large-Print TV Word Search Book: The Everything Large-Print TV Word Search Book: The Everything Large-Print TV Word Search Book: - The Everything Large-Print TV Word Search Book: Large-Print Word Search Puzzles for Super TV Fans
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: More Than 100 Easy-To-Read Word Search...
100+ zcela nových nadrozměrných slovních hádanek!...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: More Than 100 Easy-To-Read Word Search Huzzles (Všechno velkoformátové hledání slov, díl 9: Více než 100 snadno čitelných hádanek) - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume 9: More Than 100 Easy-To-Read Word Search Puzzles
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Více než 300 slovních hádanek pro hodiny...
Nová OBROVSKÁ kolekce našich nejoblíbenějších...
The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Více než 300 slovních hádanek pro hodiny náročné zábavy! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 5: Over 300 Word Search Puzzles for Hours of Challenging Fun!
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7 (Všechno snadné hledání slov ve velkém...
Snadno se čte, snadno se řeší! Kniha Everything...
The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7 (Všechno snadné hledání slov ve velkém formátu, 7. díl): Více než 100 nových, snadno čitelných hádanek, sada: 7. - The Everything Easy Large-Print Word Search Book, Volume 7: More Than 100 New Easy-To-Read Puzzles
Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Over 300 Word Search Puzzles for Super Word Search...
Stovky zcela nových slovních hádanek od mistra...
Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Over 300 Word Search Puzzles for Super Word Search Fans (Obří kniha hledání slov, 6. díl) - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 6: Over 300 Word Search Puzzles for Super Word Search Fans
Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Více než 300 hádanek pro nekonečnou zábavu při...
Stovky nových slovních hádanek od mistra hádanek...
Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Více než 300 hádanek pro nekonečnou zábavu při hledání slov! - The Everything Giant Book of Word Searches, Volume 9: Over 300 Puzzles for Endless Word Search Fun!
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 Super-Big Word Search Puzzles (Vše o...
Prodáno více než 2 miliony knih s hrami...
The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 Super-Big Word Search Puzzles (Vše o hledání slov ve velkém formátu) - The Everything Large-Print Word Search Book, Volume V: 150 Super-Big Word Search Puzzles

Díla autora vydali tito vydavatelé: