KS3: Angličtina je snadné čtení (základy) Kompletní průvodce novými učebními osnovami KS3. Dosáhnout 100%

Hodnocení:   (4,3 z 5)

KS3: Angličtina je snadné čtení (základy) Kompletní průvodce novými učebními osnovami KS3. Dosáhnout 100% (Marilyn Shepherd)

Recenze čtenářů

Aktuálně nejsou k dispozici žádné recenze čtenářů. Hodnocení je založeno na 8 hlasů.

Původní název:

KS3: English is Easy Reading (the Basics) Complete Guidance for the New KS3 Curriculum. Achieve 100%

Obsah knihy:

Ks3: angličtina je snadná - čtení (základy) je ideální příručkou, která vám osvěží paměť o všech klíčových věcech, které budete potřebovat znát v souvislosti s hodnocením čtení.

Tato příručka plná nejlepších tipů, stránek k opakování a cvičných otázek nepochybně připraví studenty na zkoušky z angličtiny na 3. stupni základní školy.

Tato příručka může být také použita jako doplněk výuky ve třídě, aby pomohla zlepšit čtenářské schopnosti a porozumění dětí.

Další údaje o knize:

ISBN:9781910602973
Autor:
Vydavatel:
Jazyk:angličtina
Vazba:Měkká vazba
Rok vydání:2016
Počet stran:150

Nákup:

Nyní dostupné, na skladě.

Další knihy od autora:

Testy numerického uvažování: Vzorové otázky a odpovědi k podrobným testům numerického uvažování pro...
TESTY NUMERICKÉHO UVAŽOVÁNÍ: Vzorové otázky a...
Testy numerického uvažování: Vzorové otázky a odpovědi k podrobným testům numerického uvažování pro začátečníky, středně pokročilé a pokročilé. - Numerical Reasoning Tests: Sample Beginner, Intermediate and Advanced Numerical Reasoning Detailed Test Questions and Answers
KS3: English is Easy - Spoken English. Kompletní návod k novým učebním osnovám KS3. Dosáhnout 100% -...
Ks3: Angličtina je snadná Mluvená angličtina je...
KS3: English is Easy - Spoken English. Kompletní návod k novým učebním osnovám KS3. Dosáhnout 100% - KS3: English is Easy - Spoken English. Complete Guidance for the New KS3 Curriculum. Achieve 100%
KS3: English is Easy - Writing (the Basics). Kompletní pokyny k novým učebním osnovám KS3. - KS3:...
Ks3: Angličtina je snadné psaní (základy) je...
KS3: English is Easy - Writing (the Basics). Kompletní pokyny k novým učebním osnovám KS3. - KS3: English is Easy - Writing (the Basics). Complete Guidance for the New KS3 Curriculum
KS3: Angličtina je snadná - čtení (Shakespeare). Kompletní návod k novým učebním osnovám KS3. - KS3:...
Ks3: Angličtina je snadná Čtení Shakespeara je...
KS3: Angličtina je snadná - čtení (Shakespeare). Kompletní návod k novým učebním osnovám KS3. - KS3: English is Easy - Reading (Shakespeare). Complete Guidance for the New KS3 Curriculum
Induktivní testy uvažování: (How2Become): 100 vzorových testových otázek a podrobná vysvětlení -...
Testy induktivního uvažování jsou často součástí...
Induktivní testy uvažování: (How2Become): 100 vzorových testových otázek a podrobná vysvětlení - Inductive Reasoning Tests: 100s of Sample Test Questions and Detailed Explanations (How2Become)
GCSE Maths Is Easy: Zvládněte GCSE matematiku snadným způsobem díky jedinečným cvičením,...
GCSE Matematika je snadná: dokonalý průvodce pro všechny,...
GCSE Maths Is Easy: Zvládněte GCSE matematiku snadným způsobem díky jedinečným cvičením, zapamatovatelným vzorcům a zasvěceným radám učitelů matematiky. P - GCSE Maths Is Easy: Pass GCSE mathematics the easy way with unique exercises, memorable formulas and insider advice from maths teachers. P
KS3: Angličtina je snadná - čtení (beletrie, hry a poezie). Kompletní průvodce novými učebními...
Ks3: (Fiction, Plays and Poetry) je nejjednodušší...
KS3: Angličtina je snadná - čtení (beletrie, hry a poezie). Kompletní průvodce novými učebními osnovami KS3 - KS3: English is Easy - Reading (Fiction, Plays and Poetry). Complete Guidance for the New KS3 Curriculum
KS3: Angličtina je snadná - gramatika, interpunkce a pravopis. Kompletní pokyny k novým učebním...
Ks3: Angličtina je snadná - gramatika, interpunkce...
KS3: Angličtina je snadná - gramatika, interpunkce a pravopis. Kompletní pokyny k novým učebním osnovám KS3. Dosáhnout 100% - KS3: English is Easy - Grammar, Punctuation and Spelling. Complete Guidance for the New KS3 Curriculum. Achieve 100%
KS3: English is Easy - Practice Papers. Kompletní pokyny pro nové učební osnovy KS3 - KS3: English...
Ks3: English is Easy Practice Papers je...
KS3: English is Easy - Practice Papers. Kompletní pokyny pro nové učební osnovy KS3 - KS3: English is Easy - Practice Papers. Complete Guidance for the New KS3 Curriculum
KS3: Angličtina je snadné čtení (základy) Kompletní průvodce novými učebními osnovami KS3. Dosáhnout...
Ks3: angličtina je snadná - čtení (základy) je...
KS3: Angličtina je snadné čtení (základy) Kompletní průvodce novými učebními osnovami KS3. Dosáhnout 100% - KS3: English is Easy Reading (the Basics) Complete Guidance for the New KS3 Curriculum. Achieve 100%
Kentův test: Matematika - návod a vzorové otázky a odpovědi ke kentskému testu z matematiky 11+ -...
Tento komplexní průvodce pro část zkoušky 11+ z...
Kentův test: Matematika - návod a vzorové otázky a odpovědi ke kentskému testu z matematiky 11+ - Kent Test: Maths - Guidance and Sample Questions and Answers for the 11+ Maths Kent Test

Díla autora vydali tito vydavatelé: